torstai 3. lokakuuta 2019

Krapu 40


Puku

Isä pukeutuu aina mustaan. Isä on hevityyppi. Minäkin valitsen mustaa. Olen isin tyttö. Meillä on molemmilla poninhännät ja bändipaidat. Me kuunnellaan Metallicaa, tanssitaan nyrkki pystyssä pirunmerkit ojossa. Isä soittaa rumpuja. Minä haluan kitaratunnille, jotta saadaan bändi pystyyn.

Äiti ei ole yhtään hevi. Äiti on pinkki prinsessa. Isin mielestä äiti on hieno, mutta minä en häntä ymmärrä. Sanoin kerran isille, että haluan heviäidin. Isä vastasi, ettei perheessä tarvita kahta hevityttöä. Minä riitän. Minustakin minä riitän, mutta jos olisi heviäiti, saisin minäkin varmaan tatuoinnilla. Isillä on kaikkialla hienoja tatuointeja. Minulla ei. Olen siitä surullinen, mutta äiti sanoo aina, että ei tatuointeja.


surullinen, musta, isä
 

4 kommenttia:

  1. Niinpä, jos olisi heviäiti saisi tatuointeja ja ehkä lävistyksiäkin :D

    Mutta isä on oikeassa, yksi hevityttö riittää perheeseen.

    VastaaPoista
  2. Prinsessa-äiti ja hevityttö, kuin sadusta :)

    VastaaPoista
  3. Oikein mainio krapu. Kyllä uskoisin minäkin riittävän, että kahta hevityttöä ei perheessä tarvita. Äiti vähän tasapainottaa perheen hevimeininkiä.

    VastaaPoista

Kiitos, kun kommentoit.